About Me

Selamat Pagi

Asslamualaikum dan selamat pagi diucapkan..ok di pagi yg sedikit panas ini terilhamlah aku utk mengupdate blog ku ini..yg sedikit demi sedikit ada kemajuan..so far i dh jumpe template yg mungkin sesuai utk blog ku ini...dan munkin template ini akan digunakan terus selama mana yg mungkin..kita tgk maccamna..so dlm usaha mendapatkan hasil sedemikian..aku telah dibantu Daos,bdak praktikal kt tmpt aku yg banyak membantu aku dlm penghasilan blog ini..yelah aku ni bapak noob nye dalam blogging..so sebagai tanda terima kasih...aku pon telah meng"shoot" potret2 mamat ni ketika office hour tghari td..lagipon mamat ni pon dh nak abes praktikal ngn Sapura...so ni kire hadiah la utk kau...hahah...kt bawah ni pic2 yg berjaya dicapture sepanjang proses photoshoot berjalan...enjoyy yaaa...
officedaosDSC_0413officedaosDSC_0405officedaosDSC_0358officedaosDSC_0398officedaosDSC_0410officedaosDSC_0403DSC_0155aofficedaosDSC_0337
last but not least...disematkan juga gambar Yeop,partnerku ketika bertugas...ok sampai disini sahaja entry utk kali ini...hail to everybody...!!!


2 comments:

  1. emy shauki

    sakannnn gmbaQ hg!!!best!!!~

     
  2. arifismail

    hahaha...sakannn aihhhh...!!!!thnx nway,,,

     

Post a Comment

My lucky visitor no: